Kirjeldus
Puslemäng on mõeldud omadussõna ja nimisõna ühildamise harjutamiseks. Mängus saab iga pusletüki vaatlemisel kasutada 3-silbilisi ne-liitelisi omadussõnu ning 2-silbilist nimisõna. Samuti on võimalik nii omadus- kui ka nimisõnu kasutada ainsuse omastavas käändevormis.
Iga pusletüki vaatlemisel on võmalik kasutada 3 erinevat tüüpi omadussõnu:
-
sinine, punane või kollane;
-
lumine, mudane või liivane;
-
katkine, lahtine, väikene või karvane.
Mängus kasutatavad nimisõnad on katus, aken, auto, jänes, vile ja ratas.
Ühte pusletükki on võimalik mitmel erineval viisil kommenteerida:
1) a) see on sinine katus, b) näen sinist katust;
2) a) see on katkine katus, b) näen katkist katust;
3) a) see on lumine katus, b) näen lumist katust;
4) a) see on katkine sinine katus, b) näen katkist sinist katust;
5) a) see on sinine lumine katus, b) näen sinist lumist katust;
6) a) see on katkine lumine katus, b) näen katkist lumist katust;
7) a) see on katkine sinine lumine katus, b) näen katkist sinist lumist katust.